![]() |
Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)
jeg også vil være med på denne.
har egentlig veiedag på tirsdager, men bytter om :) Vekt idag: 73.2 :) feriekiloene slipper taket :) |
hmmmm, det var 0,2 kg OPP det :(..jajaja...mange mandager igjen:)
|
Sitat:
Jordbær, ja, de er jo helt fantastiske om dagen! Har vært oppe i sikkert 20 bær noen dager for det er vanskelig å stoppe. Hjelper når jeg tar fløte og Splenda på - da deler jeg opp bærene ganske smått så blir det liksom mer av det :) Men du da, er det noe som heter jordbærdietten eller er det bare det at du tar av nå som det er sesong? Er ikke helt med i jungelen av dietter, som du skjønner :o |
Jeg hopper over "meldeplikten" denne uken.
|
Sitat:
|
må vel innom å rapportere min stillstand denne uken og :rolleyes:
jaja, bedre lykke neste uke ;) |
Her vil jeg også være med. Veide meg i dag, men egentlig er det mandager jeg veier meg. Sneik veide meg for jeg hadde gått opp en kg pga utskeielser på lørdag. Ble så glad når jeg hadde gått ned kg igjen. Stikker innom på mandag.:D
|
Slenger meg på her, veide meg mandag, og jeg veide mye mer enn jeg trodde. :sukk:
Noen som er behjelpelig til å lage en "sticker" om det er det det heter, for å tikke nedover på vekta. hilsen noe dataudyktig. |
Sitat:
|
-1,3 denne uken:)
|
idag viste vekta 71,7 :)
er veldig fornøyd, men mer fornøyd av at jeg har vært i ketose siden jeg tok et oppgjør med meg selv :) |
Alkohol og baconsnacks i helgen + mensen nå gjør at jeg avventer veiingen til neste mandag
|
Slenger meg på den her jeg..
Dette blir mitt andre forsøk på ketolyse, den første gangen var jeg nok kanskje ikke så motivert som jeg burde være, og det ble sprekk etter ett par uker, der jeg liksom skulle være med Lindberg, men så sprakk jo alt det etterhvert.. Vet med meg selv at jeg må ha ståldisiplin, og ikke noe "litt av det skader jo ikke", osv osv. Strikt kur, da funker det kjempebra! Nå er jeg ferdig med mine 4 første uker, og har gått 7,2 kg. Det er jeg fornøyd med, men er jo en lang vei igjen å gå! :) Det ble 1,2 kg siden forrige mandag ved veiing i dag! :) |
God formiddag
Etter 6 lange uker med bare vas og tøys, så har jeg endelig gått ned noen gram. Bare 300 gram, men guud så fornøyd jeg er :D Håper inderlig at det skal løsne nå. Gratulerer så mye til dere andre med fin nedgang! |
kan jeg oxo slenge meg med her, :p sliter litt her.:( går veldig opp å ned i vekt fra 70 til 68,8 å opp til 69 kg igjen
|
jaaaaaa!!! etter flere uker med stillstand har jeg endelig gått ned 400gram!! :heia:kjempefornøyd er jeg!!!! veier nå 77,6kg!!!
|
grattis:D godt jobbet.
|
Etter mange ukers slurv i matveien, tok jeg meg selv i nakken forrige mandag. Har være i ketose hele uken og spist så fornuftig og bra atte. Så når vekten bare viser 400 gram ned ble jeg litt sur!
|
Slenger meg på her,jeg også!Begynte på ketolyse tirsdag,og idag var vekten som i går. 84.4kg ned totalt 2.1 kg siden tirsdag.Er godt fornøyd!
|
Veier :81,7, altså ingen vektnedgang. :sukk:
|
Jippi.. så gøy med mandagsveieklubben :O)
Jeg veide meg idag... startvekt 101 (3 uker siden) nå: 97,6 =3,4 kg lettere (idag) Stolt :D |
Jeg slenger meg selvsagt med her, jenter!!!
Hadde min første tur på vekta idag - siden slutten av mars. Huff, det var skikklig trist å se, gitt. Så heretter er det full skjerpings, altså. Så jeg er klar for neste mandag, ja! Det blir spennende å se! |
Hei igjen! klokka rakke såvidt å runde midnatt, men for meg er det enda mandag!
Ser at det har vært mange flinke folk denne uka, men også at det er endel med ujevne resultater. Jeg hører definitivt med i sistnevnte kategori... hrmpf :mad::(!! Jeg synes liksom jeg har vært så flink hele tiden, men det monner liksom ikke. Sist uke klarte jeg å skrive at jeg skulle kutte ut Lollipopbrødet og heller vende tilbake til kokte egg og brie... sånn ble det ikke, nei. Havna på noen turer her og der hos venner, på camping m.m hvor det var praktisk å ha med brødet for å ha på pålegg. I tillegg ble det noe lavkarbo øl flere dager(maks tre den ene dagen, ikke så galt, da :o?) + to tre glass hvitvin og et par øl den andre dagen osv. Men - ikke noe særlig for mye karbo i mat, den var jeg flink med. Uansett - jeg gikk 0.7 kg opp siste uka :eek::eek:. Ok - så forventet jeg ikke å gå ned, men jeg kan ikke fatte at dette skulle være nok til å legge på seg av!! Nå sliter jeg med motivasjonen i grunn, synes liksom ikke at noe monner skikkelig, det blir bare opp, ned, opp. I morges var jeg ikke i ketose engang, og det skjønte jeg på forhånd, for jeg har vært skikkelig fsulten og fysen noen dager! Men her kommer dagens lyspunkt - da jeg veide meg kl 23.30, så var jeg igjen i ketose :D. Så står det igjen å se om jeg forbrenner fett for det da... Følte meg forresten dårlig noen dager forrige uke også, var veldig kvalm i perioder, og onsdag trodde jeg jeg skulle kollapse på jobben. Etter å ha roet det ned en lang stund, drakk jeg to glass juice og spiste en krokanrull etter råd fra lavkarbovenninne, og etter 15-20 min. var jeg rimelig i farta igjen... Hva var det!? Lavt blodsukker? Skal starte en tråd på dette om jeg ikke finner noe som passer... Sånn - da var jeg ferdig med sutringa for i dag :o |
Hjemkomst fra toukers ferie i går kveld - første veiing i dag tidlig... Minus to kilo :lol:
Har lett rivieraen rundt etter ren mat og omeletter med stor suksess og laget mye mat i leiligheten. Det gikk kjempefint. Men på kjøreturen ned og opp igjen var det en utfordring av de store å leve lavkarbo - det finnes ikke noen verdens ting å spise noe sted på veien... Men - jeg var bevæpnet med eurodiettmåltider i tilfelle det skulle bli vanskelig, så det gikk da på et vis likevel. Til og med i Eurodisney - og der sukrer de _alt_. Vekttapet kunne kankjse vært større, men jeg er kjempefornøyd uansett jeg. For omsider sitter ketosen slik den skal. Jeg må bare holde meg under femten g karb i døgnet viser det seg. Så jeg spiser kun grønnsaker og noe rømme / fløte med karb - ehm... Og rødvin... Hadde det ikke vært for lange deilige kvelder med kjempeutsikt og rødvin hver dag, så hadde jeg kanskje tatt en kilo til, men det spiller ingen rolle. To kilo med ferieinnstillingen på maks og kos, kos kos er toppers, og jeg har det superdupert! |
Sitat:
WOW! Det er jo knallbra! Så flink du har vært! :_punk: Jeg må bare få si at jeg tror virkelig at det har løsna for meg nå. Hadde en liten snikveiing i dag og da viste vekta 1,3 kilo mindre enn i går - og så lavt har den aldri vært. Jeg noterer den ikke som offisiell men håper at det er et tegn på at jeg nå er over platået mitt. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19. |