![]() |
Sv: Takknemlighetsdagbok
|
1: piercingen jeg tok i navlen i dag
2:møte med gamle venner 3:bilen min mmmm... 4:mektige vennen min jan 5:sukkerfrie produkter og at jeg tåler maltitol :rolleyes: |
I dag er jeg takknemlig for:
1) at jeg har fått lønning! 2) at jeg skal hente hjem Donna sånn at hundeflokken blir samlet igjen. 3) at jeg har vært flink og effektiv på jobb denne uka. 4) at jeg er god og mett og har funnet trivsel i kuren denne gangen. 5) at jeg har vært passelig flink til å rydde hjemme. |
|
:eek: holdt på glemme denne i kveld ;)
|
1: Livet
2: Kaffen 3: Enkelhet 4: Fridager 5: Stillheten |
:) Takker for
|
I dag vil jeg veldig gjerne takke for:
|
1: Kaffe
2: Fred 3: Hvile 4: Livet! 5: Kaffe :D |
1: Dagfinn Lyngbø showet jeg var på i går..kjeeempe gøy :D
2: at det finst venner av meg som vil danse når de er på byn :D 3:jenten min som sitter og leker fint med modell kitt akkurat nå og er så søt :love: 4: ny uke med trening står for tur :D 5: forbrenningen min :D |
|
1: Det magiske, magiske livet som bare ikke lar seg kontrollere!
2: Kaffe :D 3: Kjærligheten 4: Ikea 5: Glede, glede, glede!!! |
Jeg hiver meg på jeg også :)
1. Kaffe :D Jeg trodde jeg var tom, men jammen fant jeg nok til en kopp :love: 2. At jeg har en plan for en semisikker inntekt til høsten. 3. Gode venner. 4. Jeg kjenner oftere og oftere at jeg har et godt liv. 5. Jeg er takknemlig for at jeg tillater meg selv å lykkes :) (har nemlig ikke gjort det så ofte tidligere) |
1: solarium og at jeg er god og brun nå :)
2: mat butikker med godt utvalg 3: snille gamle barnehagen 4: seng,dyne og pute :rolleyes: 5: snille gruppen (terapien min) |
|
Har ikke skrevet på noen dager, men har nok stort sett vært takknemlig disse dagene også!
I kveld er det litt ekstra, hele bygda her langs svenskegrensen har tent lys for lille Engla. Jeg blir så trist når jeg tenker på hennes og hennes families smerte. Derfor er jeg bare så indelig, og 5 x takknemlig for at mine barn ikke har opplevd overgrep eller vold, og 5 x takknemlig for at pappan deres og jeg ikke har opplevd å miste et barn, verken på den ene eller andre måten. Takk:hearts: |
Denne tråden er så goood!!!Og så bra!!!og viktig!!
1: Denne tråden (så dere den komme??) 2: Erlend min, som er best i verden 3: Familien min 4: At jeg har venner som bryr seg 5: Ferdig mat og fyr i peisen da jeg kom hjem fra jobb.....:hearts: |
YEAH!! Dette er jeg utroooolig takknemlig for i dag:
|
I dag og de siste par dagene har jeg vært veldig takknemlig for:
-drikkevann rett fra springen -pusin min :love: -min helt egen seng, pute og dyne :hearts: -at jeg tør å oppleve litt eventyr på min ferd her i livet :) -stipend og studielån.. |
1: Den myke myke Stillheten som er der bare man lytter
2: Skjønnhet 3: Nydelig frokost og deilig kaffe en solskinnsmorgen! 4: At kroppen min har det bra 5: Det spennende Livet! |
:love:
|
1: Å våkne tidlig og ha en lang morgen
2: Varmekabler på badet 3: At jeg har så utrolig mye å glede meg til 4: At jeg er lett å glede :D 5: Farger!! |
1. At jeg møter gode mennesker som bidrar så positivt i mitt liv. På akkurat den måten jeg trenger det når de kommer :love:
2. Fremdeles veldig takknemlig for at jeg tillater meg å lykkes. Jeg har ikke tillatt meg det de første tre årene av studiene.. jammen meg på tide :ja: 3. Musikk om morgenen!! 4. Statoil (rett rundt hjørnet) som supplerer meg med "gratis" kaffe når jeg har glemt å kjøpe selv.. 5. At ting ordner seg. :love: |
1. At jeg nå har venner som jeg føler jeg kan gi noe, som gir meg noe og som jeg passer sammen med.
2. Jeg er i mye bedre fysisk for enn for noen måneder siden. 3. Det er vår! :) 4. Jeg får mest sannsynlig gjøre det jeg har mest lyst til til høsten. 5. At jeg ikke lenger isolerer meg når ting ikke går min vei. |
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19. |