![]() |
Sv: Ketolyseforhandlere
Sunkost Oasen fikk inn igår :)
|
Hva menes med produkter tilpasset Ketolysekur, egentlig?
|
Sitat:
|
Hva med Bergen noen forhandler her?
og sliter litt med å få i meg nok fett, spesielt fra fisk, Er ikke glad i fisk, og har problemer med å ta fisleolje/selolje tilskudd.. men føler jeg burde få i meg disse oljene også.. Hvordan er det bruke udos choice kapsler daglig i stedet? |
Ville bare sei at Meny Sletten i Bergen har alle produktene til Ketolyse :) Såg ikkje boka, men den hadde eg, så leitte ikkje etter den :) Veldig fornøyd i alle fall !
|
Sitat:
Jeg kjøpte boken for noen uker siden. Jeg fant ikke de andre produktene i hyllene, men jeg gikk bare fort gjennom butikken så jeg har sikkert bare oversett de. Boken "Etter slankekuren" bestillte jeg på nettsiden. |
Får man kjøpt ketolysetablettene hos disse forhandlerene også? :)
|
Noen som vet om det finnes forhandler i KristiansUnd i M&R??
|
Noen som vet Ketolyse forhandlere i Stavanger området per i dag?
Har sett i tråden, men kanten er kanskje ikke helt oppdatert i forhold til Stavanger :) Var på Meny Hillevåg for å kjøpe Ketostix, men de var tomme og virket ikke veldig innstilt på å hjelpe meg :/ |
Hei
det samme her. Var på Meny, Apotek 1 og Sunkost i Stavanger for å se om jeg kunne finne Krom-Kalium mineraler og det var ingen som hadde. så jeg prøver meg uten.. 2,5 uker å ketolyse og -1,6kg ...det går litt smått synes jeg.. men det er en start.. startvekt : 80 mål :68 vekt nå : 78,4 |
Sitat:
|
Meny på lade i Trondheim har sluttet å selg ketolysekuren. Noen som vet om en plass i Trondheim som selger?
|
Sitat:
|
|
Helt klart Gerd, tenkte mer på hvem som har produktene i butikk eller om det må bestilles :) Skal ta meg en leterunde så finner jeg vel svaret jeg er ute etter
|
2 Meny-butikker i trondheim ( solsiden og Lade) oppført der, med tlfnr til butikkene :)
|
Er det noen som vet om de fortsatt selger Ketolyseproduktene Price Lagerbutikken i Krokstadelva eller Ultra i Asker ?
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:40. |